The pancake sandwich has reached defcon 4!


Kan ju säga att han käkade upp sina morötter som om han vore en gud och morötterna var ambrosia!
pannkaka, nutella, floursocker och mini marshmallows. What more to say? :)

I förrgår hade vi lite.. LAGOM med vatten på våran baksida. Resultat:

jepp, ankor..

Imorses vaknade jag med att min vänstra axel var fixerad.. Som att dra axeln bakåt och att den fastnar där, tror muskeln krampat och låst sig när jag sov. Var LAGOM skönt att dra loss den haha..

Om 10 min börjar jag att jobba. Parker och hans vän kommer hem idag, dagen går på rutin. lunch, tvätta, göra lite cookies åt grabbarna, klockan blir 3.15 duncan kommer hem. 4 lämnar parkers vän, 4.30 kommer coop hem.
7.15 (19.15) är det träningen igen! USA suger på att använda 24 timmar, ist 12 timmars intervall.

Var iväg och postade jimmies paket imorses, var en hel del att fylla i, så beslutade att ta med det till postkontoret och be om hjälp. "right I got 9 items in here, there's only 4 columns.. what to do?" "just put what ever 4 items on the list, they never check!" jahaja! Så dina prylar kommer om cirkus 10 dagar jimmie!

Efter det var det kickboxning som gick över förväntan bra. fixade en fin blödning på höger fot i måndags då endel redskap är av sämre kvalité, om du frågar mig. Eller så sparkar jag för hårt? kör på alternativ 1.
Iallafall, så sparkade jag sönderna den fina lilla bulan igår så det sprack, bulan alltså, inte huden. Gårdagens kvällspass samt natt var mindre smärtfri.. Idag var det dock 70-80% så helt ok! blir nog bra till ikväll!

Hepp nu vare 5 min till jobb, time to go!

Klart slut.

Kommentarer
Postat av: Miwi

Änder Jacob, änder! Inte ankor.

2011-03-09 @ 07:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0