Mmbop!

Inne på vecka 8 med träningen!
Imorgon börjar jag 4 pm, förhoppningsvis får jag mina saker jimmie skickade förra veckan! Han fick sina saker idag.
Det blir dubbel kickboxning samt 2xChest exercise och kanske lite pilates på det, göttkött!
Händer inte så värst mycket just nu förutom jobbet och träningen... Som bara går bra!
Om 2 veckor sticker jag till Florida dock! Ska ner till morbror robert i Clearwater beach och leka på springbreak, kommer bli SJUKT kul! vi ska även kolla på lite college och åka över till miami =)
nu är klockan 00.28, dags att krypa ner i sängen, uppgång 07.30!

Klart slut.

Kommentarer
Postat av: Fiia Svärd

Äntligen!

För dig kanske en vecka inte är så lång tid men för mig, som varje dag låter Firefox öppna din blogg, så känns en veckas väntan utan ny uppdatering alldeles för långt!



Bara så du vet så tycker jag i alla fall att du ska uppdatera oftare.



Kram Fiia :)

2011-03-09 @ 15:16:56
Postat av: Jake

Haha!

Allright! Du får se till att kommentera oftare då, trodde bara det var min släkt som följde min blogg!

Då ska det allt bli bättring på den fronten :D

2011-03-09 @ 18:39:28
URL: http://jakeinusa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jake, nice. Glöm inte tennis hos Robert också. Och ta kort och lägg ut på bloggen så jag får se hur det är där. Ska Robert och du åka till Miami? xx mama

2011-03-09 @ 23:19:47
URL: http://elisabeth.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0