Flygplats

Taggar avresa om 1 timme ifrån Youngstown / warren airport.
Finns bara 1 run way, 1 plan och 1 avgång idag. Förbannat livat. På vägen in åkte jag igenom en spökstad, mer eller mindre. En stadsdel av Vienna. Kändes som att man hade kommit en aning fel.

Ska ta och streama klart 2 filmer på wiismo.blogspot.com, guud shit, så man har något nytt att kolla på uppe i luften sen!

Ska försöka uppdatera bloggen ikväll eller i eftermiddag om jag sätter mig vi datorn, inte min högsta prioritering på min semester.

Klart slut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Happy you are now! Meeting Robert and Pam!! Send them big hugs!! xx

2011-03-19 @ 17:35:28
URL: http://Mamma Bettan
Postat av: adam

gör inte nån äcklig amerikanare gravid nu bara.. vi pallar inte att pendla så långt för att träffa dig..

2011-03-19 @ 17:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0