6 months.

Idag, eller igår! beror på hur man vill tolka det, så har jag varit i usa i 6 månader!
Början var väl ganska så seg, sen kom vintern så fanns inte så mkt aktiviteter att göra men nu flyger som sagt dagarna förbi! Igår ställde vi om klockorna till sommartid också, skönt!
Ska bli roligt att kunna dra och fiska med grabbarna, gå till poolen, ut och cykla å sporta utomhus!

Imorses försov jag mig, ifrån träningen då! den började 10.05, vaknade strax efter 11. Mindre kul!

Om 6 dagar så är det Florida för hela slanten, can't wait!

Jag var och bowlade med några tyskar igår, dom undrade om jag var amerikan. För min engelska var bra tydligen..! =)

Hepp, dag för frukost å jobb om en liten stund!

Klart slut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så bra tiden går och mot sommar även i USA. Hoppas nu Robertresan blir bra. Roland fyller år idag 15 mars, han skrev i mitt grattismail att han nu läst alla dina inlägg och att du verkar ha det bra i USA. Ja sa ja! kram kram från dina gamla moder xx//mama

2011-03-15 @ 22:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0