3 days!

3 days, then Im off to FL for springbreak. Fuck yeah!

Trevligt mor, då vet jag att roland läser min blogg, undrar fortfarande vart min lamborghini är då roland?
Eller glömde mamma att framföra att jag också kunde ta en när ni var i farten? Du får gärna skicka bild på din brors bil, vill se den! (innan jag får den) haha

Idag har park sin vän över, dom spelar wii just nu. Fixade lunch åt dem och tvättar nu.

Glömt att ställa om min svenska mobils tid, alarmklocka, då jag sagt upp abonnemanget och den inte uppdaterar sin tid automatiskt, smått störande då jag vaknade 5 min innan träningen idag och beslutat mig för att sova 1½ timme till.. Gött med sömn, men goare med träning!

Just det! Igår fick jag även mina t-shirts, bild på dem kommer senare!

för stunden,
Klart slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0