Helg

Har inte gjort något speciellt denna veckan, tog körkort och jobbat.
Skrev in mig på college i torsdags, börjar på tisdag nästa vecka.
Får väl hoppas det finns lite kul folk man kan lära känna där!

Om 8 dagar fyller jag 21, så man kan gå ut och festa. Ska även förnya mitt körkort då.
Om 11 dagar åker jag till Las vegas och firar 21 år med tess och hennes vän lizzie, kommer bli grymt kul!

Idag, tror jag att jag ska åka snowbard. Ska följa efter coops buss och hjälper väl honom att lära sig snowboard då hans klass har 1 lärare på 30 elever, pedagogiskt som få!

Imorgon är det någon slags holiday, ngn högtid, så barnen har ingen skola. Blir nog snowboard då med!

Suger förbannat mycket utan socialt liv! Men bättre tider kommer, kan inte få allt. Woho!


Min brorsdotter Tuva, söt tjej! "I HAS TOES?!"

Klart slut.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Fint att du la upp bild på snuttan. Hon saknar dig, kom hem snart!

2011-01-17 @ 18:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0