rock & re-load

Rock, givet. Re-load av mat för veckan så att säga!
Blir nog förbi sam's club och köpa ett 24 pack powerade for träningen och lite annat som tagit slut under veckan.. bananer, grönsaker, "protein"bar till mellanmål etc etc!

Om en timme eller två tänkte jag dra vidare mot beachwood mall för att köpa lite converse åt Friberg. Vi har ju lite byteshandel, bra med vänner som ställer upp!

Just nu kollar jag på Avatar! Vet inte om jag la upp denna bild förut..
Men mitt projektarbete i 3an var först ett UF-företag som gick fram å tillbaka tills jag bestämde mig för att helt ändra mig och göra min egen grej 5 veckor innan betygsättningen på projektarbetet...


3xAvatar på 55x45 canvas! tror jag. Naturistisk, van gogh samt psykologisk effekt med rödfärg..
What ever! blev nöjd med den vänstra iaf.

Just det, mamma! Du behöver inte skriva swengelska i dina inlägg. Svenska fungerar fint fortfarande, jag är inte helt förlorad! (akta det swengelska inlägget hon kommer att göra nu)

Klart slut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ingen svengelska! Då får jag väl svänga till lite svenska den! I dont understand watt jo min. Den som kan läsa detta är intelligent den. Det är bra för hjärnan med lite svängigt språk, dont ju sink that? god natt alla barn på klotet.

2011-02-20 @ 22:45:10
URL: http://mamma Bettan
Postat av: Anonym

Diggar oxå den till vänster. Doppresent målning av din brorsdotter? Hörs på skype, spännis! Pöss

2011-02-21 @ 05:56:53
URL: http://tuvasmammajessica.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0