Las vegas!

Vid 6.44 torsdag kväll stack jag mot chicago, eller rättare sagt vid kl.8 ungefär...
Missade mitt flyg mot Las vegas och fick tillbringa natten på ett hotell i Chicago.
Kvart i sju på fredag morgon bar det av mot Los Angeles, för att där vänta i 3 timmar på nästa flyg mot Las vegas!
När jag väl kom till L.A så fixade jag in mig på ett plan 50 min efter min ankomst istället för 3 timmar, var väldigt skönt! Så jag var framme i L.V vid 1 fredag eftermiddag!

Väl framme, checkade in, stack ner till planet hollywood och köpte mig ett par nya skor och kollade lite affärer!
Runt tre kom tess och lizzie. Vi gick och köpte proviant för kvällens utgång.
Runt 10 stack vi till nattklubben Tao, var ju ett livligt ställe.
Efter att jag såg att det var en bättre lite mera svårare klubb som hette Lavo, gick ju in utan problem.. Vet inte riktigt hur vi lyckades! Jävligt bra fredag!!

På lördag åkte vi till Stratosphere och kollade på utsikten, dryga 303 meter upp. Senare på kvällen åkte vi till downtown L.V och gick på en spelning på beauty bar, schysst band samt billig dricka funkade fint! Efter det åkte tjejerna in till klubben artisan och jag stack till något jävla hamburgare ställe och gick hem för att sova, var slut sedan natten innan! klockan var ju ändå runt 05 när jag kom hem, träffade lite folk när jag köpte mat.

Söndag, vi sov ut och bestämde oss där efter för att turista. Käkade på subway och gick vidare till New york New york för att åka deras karusell, grymt kul! Vi var inne på MGM, N.Y N.Y, excalibur, ceasars palace och Aria.
Vi avslutade kvällen med att se på vatten showen framför Bellagio och därefter en glass på Ben & jerry's inne på "1 mile miracle store" som låg runt planet hollywoods hotell.

lite utav The strip
Jag och mina bundisar med fina vita läderskor med svarta snören... En i alla fall..
What more do u need?
Club Tao, Always a happy ending =)

Jag, tess och lizz på hotellrummet. Fullt ös!
New York New York!

Vårat hotell, vårat rum som lyser högst upp till vänster i mitten..

Got cash? inga prööblem, vi köper ett 20 meter stort guldlejon!

Schyssta bilar i Aria's garage

Smått exklusiv inredning

Snyggaste entrén hotellet Aria hade!

Klart slut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

So nice, jag vill veta mer om bilderna när vi skypar. Thank you for inviting me to your world mama

2011-02-05 @ 11:00:13
URL: http://elisabeth.
Postat av: Anonym

So nice, jag vill veta mer om bilderna när vi skypar. Thank you for inviting me to your world mama

2011-02-05 @ 11:00:40
URL: http://elisabeth.
Postat av: Anonym

När ska du uppgradera? I am nyfiken...

2011-02-15 @ 07:18:30
URL: http://Mamma Bettan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0