aaahmen tja!

Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade, 2 veckor sen?
I vilket fall.. Jag håller på med träning och diet jävligt hårt nu så blir kanske inte så underhållande för er att lyssna på samma snack varje dag, dagar som förövrigt är kortare då jag försöker sova mera!

Jobbet bara flyger förbi! "jaha var det måndag idag igen... fan är det fredag idag?"

Kan ju även säga att jag började med min diet å träna mera för 4½ vecka sedan, har gått ifrån 85.5 ner till cirkus 75 just nu, men har för tillfället sträckt en vad så blir att ta det lugnt tills på måndag. Man är ju lagom nöjd i vilket fall! jag har 4 veckor och 1 dag på mig innan jag hoppar på planer ner till morbror Robert i Florida för att ha en galen spring break (vårlov mamma) vecka!

För 2 veckor sedan var jag ute med Renan, den franska au pair killen som jag hittade här i närheten av min stad. Varit ensam au pair kille här tidigare. Vi är inte så vanliga...
Han hade sin kompis på besök ifrån frankrike och vi var ute på en klubb som hette B-side med några tyska au pairer. Träffade på en snubbe som ville hänga jackan på våran soffa vi satt i, förklarade för honom att det gick jätte bra. Kunde inte brytt mig mindre! Så han frågade varifrån jag var, svarade sverige och han var också ifrån sverige!
Rätt jävla random. såå.. Han frågade om jag skulle med till en koncert ikväll, återstår att se hur vaden mår och gå därefter!

Lagom kort och koncist för Gud, eller? läser du fortfarande?

Klart slut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jes spring Breaks hos Robert!! Nice. Mama

2011-02-19 @ 08:20:32
URL: http://Bettan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0