kboxin'

Träningen går bra, var lite segt senaste tiden med lite skador här och där och en läkning av en söndrig knoge, men det kommer bättre tider snart!

Vet inte om jag sa det men.. började på 88 kg och gått ner till 73, så är hyffsat nöjd.
Så nu har jag lagt om dieten för att lägga på mig lite muskelmassa istället för enbart ha en low cal diet och gå ner i vikt.

Tänkte ta och kolla upp priser osv för min sköna semester på typ 4-5 veckor i slutet av mitt år.. tänkte dra till kalifornien och se lite nationalparker, flyga helikopter över gran canyon. Kanske lite forsränning också?
Sen hoppar jag på planet till hawaii för att surfa, besöka vulkaner, hoppa fallskärm? och dyka! efter det eventuellt så åker jag till morbror robert nere i florida igen för att sedan bege mig hemmåt! Mycket man vill göra, får se hur mycket jag orkar och vill spara till detta... Research it is!

Nu är arbetsdagen slut och det är dags för träning! 

Klart slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0