Walmart, guitar & dinner

Yeah! var på Walmart idag, det var hyffsat så galet och stort! Vi spelade en hel del gitarr idag med, jag stämde grabbarnas gitarr och lärde dem blinka lilla stjärna och James Bonds theme song, dom gillade det.
Dom fick även sina presenter igår, svensk choklad. Dom gick coconuts å blev jätte glad, dom gillar svensk choklad med andra ord!

Senare på eftermiddagen så åkte vi iväg till min host dad, michael's, familj på middag. Det var trevligt, en hel del att hälsa på. Hans bror hade, ja, en ferrari och lite andra sköna bilar, det var nice!

Imorgon vet jag inte vad jag ska göra, antar att jag ska iväg och handla något igen...

nu ska jag i alla fall sova!

Klart slut.

Kommentarer
Postat av: elisabeth.carlbo

Det låter som att du har mycket nytt, eller ALLT nytt att lära och ta in på alla sätt och vis! Ska fixa skypegrejor idag när Adam kommer hit. Have a nice day today and send greetings to your host family:)Have you got a post card from me? I training to keep my english language, that´s god for the brain like a crossword for me;)) big laughe from ma

2010-09-19 @ 08:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0