NYC / New jersey

Skulle komma fram 6.20 pm igår till mitt hotell i new jersey, jag kom fram 6.20 AM imorses.
Planet som gick mot munchen 1210 var försenat. när det skulle landa gick det väl sådära bra..
Planet efteråt var också försenat ifrån munchen till Newark. Det var fett med turbulens och personalen på planet gav oss ingen info alls. Vi fick nödlanda eller något när vi egentligen skulle varit framme...
Vi satt fast i ett plan i 6 timmar pga någon anledning vi ej fick veta..
Väl på hotellet fick vi veta att vi ej kunde sova, för vi var tvungna att medverka på dagens program.
Våra väskor har inte heller kommit för planet landade på någon konstig bana...
Så ikväll ska alla au pairer in till Manhattan för en rund tur, ska passa på att köpa lite saker jag inte har just nu då...
Har fortf inte sovit sedan 6am, 13e sept. Jag börjar bli mör, får inte sova förns 22 ikv, då ere slut på dagen, hyffsat välkomnat sådant.

klart slut.

Kommentarer
Postat av: elisabeth.carlbo

Nu är mamma glad att läsa att du är framme! Men vad hände egentligen? Vi bryr oss inte om det nu...men vart tog då väskan i vägen? illa aj aj xx ma

2010-09-14 @ 19:06:20
Postat av: Sweeet, Erica & din mamma

Sitter här i skolan med din mamma och min kompis erica. Erica har förklarat för din mamma vad en luftgrop är och nu älskar din mamma henne :D

Ha de gött!

2010-09-15 @ 10:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0