1 week!

Jao, för 1 vecka sedan satt jag med mina nya au pair polare - Anna, Terese, lisa och sara och myste på ett skönt plan, efter att det landat, å fick inte gå av. Yes det var mer än awesome! Det kändes som igår.

Jao jag hade min första riktiga arbetsdag idag, som blev utfylld med hjälp av Elin, den tidigare au pairen i familjen som kom förbi och packade lite väskor för att bege sig vidare mot Sverige.
Dagen flöt på, grabbarna gjorde sina läxor som jag sa till dem, dom bråkade knappt något å det var en allmänt lugnt dag. Jag fick även en mobil med abonnemang osv på, Elins telefon. Det var bra, så att man kan höra av sig till andra au pairer och hitta på saker på sin fritid!

Det suger att jag inte "får" köra bil här ännu. Jag måste ta ett körkort i Ohio, så att alla försäkringar blir billigare, vilket är smart. Men suger fortfarande att vara "crippled". Man är så van att bara ta bilen och åka iväg!

Imorgon bitti ska jag gå upp tidigt å dra in till stan, tänkte kolla in vad som finns i stan, och ja.. upptäcka den.. kanske mera värt när jag köper min kamera på torsdag dock.... men ja, vi får se vad som händer!

Klart slut.

Kommentarer
Postat av: tess

pfft, satt å myset på ett skönt plan?! haha jo så kan man ju också beskriva den helvetes resan! helt sjukt att vi redan har varit i familjerna i en vecka!

2010-09-24 @ 20:00:28
URL: http://mywayofliving.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0