Torsdag och fredag

Jaaoo, igår torsdag var en vanlig arbetsdag. Körde 3 tvättmaskiner och kollade på tv med P, vi lekte endel med lego med.
På kvällen stack jag på kickboxning, träningen gick bra. Bara att en kärring lackade för jag sparkade min SÄCK för hårt.. :>

Såg på south  park och entourage efter det, inte mkt som hände.

Ikväll har jag inga planer, men förhoppningsvis blir det väl något!

Nu ska jag börja jobba, kanske blir en uppdatering senare ifall några planer smids för kvällen!

Klart slut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Se så bra det är med uppdateringar. Då skriver vi lite till dig. Bra! Men hur kan man boxa för hårt på en säck? Blev hon arg för du är stark? Jobba hon där eller var hon drogad? Och tänk på att Roberts pappa kände boxaren Floyd Pattersson som sedan tog namnet Muhammed Ali. Floyd skickade ett brev till mormor med kort på sig själv som boxare. Och Jonas Lindberg och en fotbollstjej som Päivi visste, var i SLA i dag 18 9 nov och visade sig på Ållebergs öppet hus. xx. ma och Solan

2010-11-19 @ 18:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0