Thanksgiving

I förrgår, tisdag, så stack jag till aurora farms efter jobbet med jess. Köpte 2 par jeans och en polo a.k.a piké.

Igår så var grabbarna lediga. Jag hyrde film åt den. Det blev: How to train your dragin, The last airbender och Smokin' aces. Å gissa vad, jag lyckades hyra dem gratis för jag klagade på 3 tidigare filmer jag hyrt (jurassic park triologin) så det var nice, med tanke på att the last airbender precis kommit ut och kostade dubbelt så mycket..

Idag så börjar jag jobba om en halvtimme eller så, vid 12. Vi ska baka lite kakor, för i eftermiddag ska vi till kimberlys kollega i Kent på thanksgiving dinner. Ska bli kul, hon har 2 söner som är 21 och 23, så man kan ju lära känna nytt folk i kent, då jag antagligen börjar studera där i januari på Kent state uni.

Antagligen blir det bilder ifrån thanksgiving, så försöker slänga upp dom inatt när jag kommer hem, om jag orkar..

Turkey!
Jävligt suddig bild, men detta blev min öl-oskuld..

klocktornet i Hudson, var lite svårt att ta ifrån bilen på natten..

Klart slut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ringde för att säga just ha en bra thanks giving day. Jag hörde på radion att man brukar träffas i familjer och äta kalkon/turkey. Gjorde ni det? Var det gott? xx mama

2010-11-25 @ 23:06:04
Postat av: big tuva

löter gött... har du lärt dig engelska nått än då???

ha det bra i staterá!!!

2010-11-26 @ 14:44:26
Postat av: Jake

Jasså jasså! Ja vi åkte till en kollege till kimberly och åt middag, det var jätte gott!



Myes big Tuva, nefan dåligt med engelskan...

2010-11-26 @ 19:48:41
URL: http://jakeinusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0