Söndag & måndag

Igår, söndag. Så var jag på 2 kalas. Ett hos anna, vid akron och sedan hos miri i chagrin falls. Miri fyllde år och hade avskedsfest. Det var en allmänt skön och lyckad dag. jävligt kul och mycket bilåkande!

Så idag måndag, jag kom precis hem ifrån kickboxning, ska sätta igång en tvättmaskin och plocka upp P från skolbussen.Senare i eftermiddag tänkte jag se på The village med grabbarna för vi hyrde den i lördags. Ska även skjussa bort D till hans polare för kvällsskola, oklart om jag ska köra dem till skolan eller bara till kompisen.. Återstår att se!

Ikväll ska jag till cheese cake factory i beachwood, vad nu det är! Gina, en tysk au pair fyllde år. Så blir ett träffa massa skönt folk ikväll igen, awesome I say!

Right.. tillsvidare, HARE GÖTT! (kommentera mera så ni kan motivera mig till att skriva oftare!)



Klart slut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att läsa och visst kan jag vara en av dem som kommenterar mera. Det är kul att läsa. Och på torsdag kommer Solveig och då vill hon ju se hur du har det. Så några justa bilder och ny test, ja tack och MVG då! Ny mobil beställd och en svart hatt köpt. xx big mama

2010-11-15 @ 19:57:00
Postat av: Jake

göttkött. Vad har du beställt för mobil? =)

2010-11-15 @ 20:45:11
URL: http://jakeinusa.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Hur fungerar kameran :) ?

Allt går bra förstår jag ?



kram

2010-11-15 @ 20:48:33
Postat av: Jake

Börjar väl att förstå sig på den mer och mer, var väl inte så smidigt på detta fotot efter träning med handskarna på men haha..

Allt annat går kaaanong! thanks giving om 15 dagar ungefär, och karibien om 32 dagar! Can't wait :)

2010-11-15 @ 21:47:40
URL: http://jakeinusa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har beställt åt henne, så det blev en iphone 4 :) / big tuva

2010-11-16 @ 20:12:48
Postat av: Jake

Haha, Kanon Big Tuva!

2010-11-17 @ 02:01:26
URL: http://jakeinusa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu vet du vilken mobil jag ska köpa. Såg att big Tuvas dad svarat! Ugh ugh! Everything goes well. Före 10 dec måste man skicka julpost till USA. När åker ni till Karibien? Jag ska bli proffs på 1. mobilkommunikation med mina elever! 2 nått annat 3 och! I like it very much. Big mama

2010-11-17 @ 09:32:49
Postat av: Jake

Yes, bra det! Vi åker den 17 december. Å jag kommer inte skicka saker till er förns efter nyår antagligen, så ni vet! Okej, det låter ganska oprofessionellt dock. Okej! Att kalla dig big mama är ganska groteskt, men what ever floats ur boat mom!

2010-11-17 @ 16:36:48
URL: http://jakeinusa.blogg.se/
Postat av: Gud...

Jävligt bra avslut, kort och koncist! alla förstår!

2010-11-22 @ 18:10:45
Postat av: Jake

först började jag undra... sedan kom det likt en uppenbarelse från skyn, ja nästan från gud himself!

ELIAS!!!

2010-11-22 @ 18:36:22
URL: http://jakeinusa.blogg.se/
Postat av: Anonym

charmiga vantar ponken. klart slut

2010-12-03 @ 19:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0