Onsdag

Igår var det en ganska lugn dag. Skjussade C till hans hebrew school, satt där och ritade med parker i 2 timmar.
Var hemma vid 6.20, kickboxning vid 6.30 så blev ganska stressigt!
Just det, hushållerskan glömde göra klart sitt arbete som hon får betalt för, så jag avslutade det.. Vilket var lite overkill, undra om min host family blir glad om jag råkar säga det :D

På kvällen såg jag på south park och entourage. Snackade med Linn (så du inte känner dig allt för utlämnad, haha..) till 3 am, gick upp vid halv 8 för att äta frukost å dra å träna vid 10, men somnade om haha.. Blev iaf väckt kvart i 10. Då var det några snubbar här som skulle installera det nya alarm systemet när vi ska till karibien. Dom ska vara här i 3 dagar till, så blir ju inte så mkt sovmorgonar för mig!

Men nu när man ändå är uppe blir det dags för frukost och åka till banken! Kanske ska man ta och åka å ta ett körkort? Näe det får bli en annan dag!

Heads up, blir nog en update ikv igen!

Klart slut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mycket att göra. Jobbar du lite eller lagom? Du verkar ha soft? Vad fick du göra när hushållerskan inte gjorde sitt jobb? Vilket jobb är ditt? big mama xx

2010-11-17 @ 21:22:02
Postat av: Jake

Det var bara en dag som det var lite att göra. Jag fick ju vika lite lakan och saker till kimberly och michael, det är inte mitt jobb. barnen saker är mitt.

2010-11-17 @ 21:55:33
URL: http://jakeinusa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra nu vet jag och Solan. Solan saknar att du inte finns i lägenheten, men å andra sidan så får hon låna ditt rum och sova ihop med Avatarerna som är MYCKET fina säger Solveig. Har snöat lite idag. Solans barnbarn Albin skulle tycka att dina Avatarer är fina men det tycker vi ju alla. kram kram kram ma och Solan

2010-11-18 @ 22:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0