Måndag

Sov mig igenom alarmet 07.40, jag börjar trotts allt 15.00 idag!
Har nu käkat frukost och ska träna om 25 min, frukosten får inte stanna så länge i magen så att säga.
Efter träningen blir det en sväng förbi banken och fixa min online banking och läsa lite körkorts teori..

I eftermiddag ska jag hämta upp P hos en polare, köra D & C till extra taekwondo lektioner, that's my day!

Måste även till aurora farms och köpa lite saker inför karibien om mindre än en månad, ser grymt mycket fram emot detta, speciellt idag när det regnar och är 16+, igår var det 3 grader.

Klart slut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nice, här har vi snö och mer ska det bli! Vilket datum far ni till Karibien? Ska ju skicka ett paket med lite små saker i. xx mama

2010-11-22 @ 21:13:59
Postat av: Anonym

Nice, här har vi snö och mer ska det bli! Vilket datum far ni till Karibien? Ska ju skicka ett paket med lite små saker i. xx mama

2010-11-22 @ 21:14:24
Postat av: Anonym

skulle skicka en kommentar men så ville den ha en verifieringskod och så blev det fel och så .,,,nu undrar jag när åker ni till karibien?

2010-11-22 @ 21:15:31
Postat av: Jake

Vi åker den 17-25 december!

2010-11-22 @ 21:51:45
URL: http://jakeinusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0