fredag, black friday

Vaknade runt 13, kollade på svenska robinson. Runt 2 gick jag upp å lärde en granne lite gitarr, omkring 3 tiden bestämde jag mig för att inte följa med familjen till deras mormor på middag.
Jag åkte istället till Beachwood mall, det är ju trottsallt Black friday!

Jag köpte mig lite saker.. Halsduk, longsleeve och 3 piké.
Så här kommer ett kort på sakerna jag köpte i tisdags samt idag, lol!


Ikväll ska jag iväg på en fest, kommer bli kul att träffa lite folk och komma ut!

Klart slut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nice!

2010-11-27 @ 09:18:03
Postat av: Anonym

gud vilka fina kläder:)! kramis

klart slut

2010-12-03 @ 19:26:35
Postat av: Kajsa

Växer det pengar på träd där borta eller? För isf missade jag dem när jag var i USA.

Så mycket shoppar jag typ på ett år!



Galet!

2010-12-09 @ 20:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0