Fre & lör.

Right, jag har inte uppdaterat bloggen på länge. Det har helt enkelt inte hänt så mycket.
Jag har varit förkyld i 2½ vecka eller så och bara tagit hand om grabbarna å sovit..

MEN nu e jag frisk! Provade på kickboxningen i måndags, trodde jag var frisk. Men slutade i näsblod pga utmattning.
I torsdags körde jag igen, och DÅ gick det klockrent, skönt att vara tillbaka! Som att bli frisläppt ur en bur =)

Idag fredag, har barnen varit lediga. Det var dom även i torsdags. Så imorses tog jag med dem till Macedonia och där gick vi på bio. Megamind hette filmen vi såg, den hade väl några roliga stunder men var ju en barnfilm trott sallt.. Vi såg den förövrigt i 3D, så nu är jag inte 3D oskuld längre.. ho ho.
Ikväll käkade vi kinamat samt såg på Avatar.

Imorgon, lördag, strax.. Så ska jag upp vid 8.. käka frulle, hjälpa till hemma. Kim har en retreat med sitt jobb.
Men strax innan 10 blir jag avlöst och ska dra iväg på kickboxning, sedan hem och jobba igen!
Dock blir det både jag och michael, kan vara skönt det. Det är ju trottsallt lördag!

Tidigare i veckan har det varit 0 gradigt och lite snö, idag var det 18 grader. Knepigt.
Jag väntar bara på att snön ska lägga sig så jag kan ta brädan och dra till boston mills samt brandywine och få igång åket igen!
Skön snowboard åkning -->    http://existenz.se/out.php?id=28894

Haaaheeepp!! Ska väl försöka att slänga upp ett inlägg imorgon också, om något kul händer!

Klart slut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu är det fler folk som kommer att gilla ditt inlägg. Vi väntar på vad som händer där. Här händer lite tö efter snö. Lördag öppet hus på skolan...ledig måndag. Solveig kommer till helgen och sen så lackar det mot jul. Men före det så ska alla elever få sin undervisning på bästa sätt. xx ma

2010-11-13 @ 20:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0