Tisdag.

Idag har det regnat..

Vid 3 plockade jag och P upp C, åkte till temple.
När C var på temple stack jag och P till starbucks. P käkade en donut och hade donut i hela ansiktet.

Me: "dude u got bread crumbs in all ur face... Nice!"
P: "you think that's nice, punk? (siktar med sin imaginary gun mot mig, hans fingrar, och börjar skratta)"

P är 5 år, P är kung!

Ikväll var det kickboxning så klart, grymt bra pass.
Imorgon blir det kickboxning x2 och maui thai samt mma också, ser jag fram emot!

Imorgon kväll blir det kanske att käka ut med några kompisar, kommer bli kul när det väl blir av!

Klart slut.

Kommentarer
Postat av: tuva

regnat.,.:S:S:S igår hade vi 23 minus här....

2010-12-02 @ 09:06:18
Postat av: Jake

Haha!

Fast nu har det ÄNTLIGEN slagit om till minus samt snö! så ha stabila 1 cm snö..!

2010-12-02 @ 19:27:24
URL: http://jakeinusa.blogg.se/
Postat av: Tuva

Gött :D vi har typ en meter :D hadet bra

2010-12-02 @ 19:46:33
Postat av: Emmi

"you think that's nice, punk?" haha ;)

2010-12-02 @ 20:25:48
URL: http://daysinthestates.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0