Chill helg

I fredags så var det bara ta det lugnt och sova, började klockan 3.
Skulle ju baka lussekatter men finns ingen saffran eller jäst i butiken.. bra där!

Jag postade även min DS-form till min organisations "högkvarter", så jag kan lämna landet och åka på resor!
Man måste göra detta varje gång man ska utanför USA, lite halv tjatigt.

Igår, lördag började det snöa ganska kraftigt.. så nu har vi kanske en halv decimeter i alla fall. Dock smälter det snabbt på vägarna pga allt salt, så blir att tvätta bilen i veckan!
Jag var även på middag med Doro, Anna & Charline på boneyard.

Idag har jag varit på buckeye sport center och köpt ny snowboard outfit, lämnade ju allting hemma i sverige... 
Ikväll ska vi till Kimberlys pappa på channukah (JA LINN) middag!

Klart slut.

Kommentarer
Postat av: Tuva

Awesome, men jag har fått ny snowboard, jacka, byxor mm :D

Dom nya va snygga iaf :)

2010-12-06 @ 09:48:57
Postat av: Jake

=) Du har inte fått någonting, du lånar!!

Tack!

2010-12-06 @ 17:40:04
URL: http://jakeinusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0