2 dagar!

Ja om 2 dagar, då öppnar skidbacken!
Jag kommer att bo där efter varje arbetspass!

Idag börjar jag 3 förövrigt, blir att fixa lite tvätt innan dess och åka till twinsburg på ärende.
Vet inte riktigt när jag slutar ikväll. Kimberlys jobb kräver att hon för över alla handskrivna fysiska dokument till digitala dokument på hennes dator, så hon jobbar dubbelt. Lite svårt att veta när dagen slutar då.

Igår var jag på cheesecake factory, en au pair fyllde år så vi var där och grattade henne och käkade.

Umm.. Snöar fortfarande nu efter 3 dagar, vilket e mer än gött!!
Haaheepp, dags att tvätta.

Klart slut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så nice! Snö och tvätt. Det låter som du roar dig och jobbar om vartannat. Här gör jag samma sak. Har intagit den första risgrynsgröten. Ha det så bra vi hörs, xx mama

2010-12-09 @ 22:20:43
URL: http://mamma Bettan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0