1 day, then caribbean!

Idag packar jag ner mina kläder för att dra mot varmare breddgrader över jul!
Imorgon vid 07 drar planet, mellan landar i phiadelphia innan vi landar på gran cayman vid 2 tiden.
Så jävla glad att jag köpt min kamera och kan ta sköna kort!
Blir att köpa snorkel, googles och kanske simfötter där nere, beror på hur mkt vi ska dyka och snorkla i korallreven =)


Så här kommer det att se ut där vi ska bo!

Egen strandvilla, funkar bra med mig..
Kommer ha internet där så ska försöka uppdatera bloggen om man hamnar framför datorn på kvällarna!
För lite deprimerande bilder och update :>

Tillsvidare...

Klart slut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

nice journey xx

2010-12-16 @ 21:07:00
URL: http://mamma Bettan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0