what up!

Dåligt med uppdate, jag vet. Men har inte fått en kommentar på 3 veckor så vet inte vem jag skriver för! :D

34 grader, blå himmel och strålande sol. Inte mycket att klaga på. Drar till poolen och badar med grabbarna, grymt bra!

Idag var det jobb, då parkers polare kom över. De lekte för sig själva så jag han köra 3 maskiner tvätt och diska.
Senare på dagen körde jag bort Duncan till twinsburg för att bli upplockad av Michael då D hade en läkartid i Cleveland. Tillbaka till Hudson, in på Hersey's och köpte glass. Parker förklarade för tjejerna att han hade en flickvänn, han är så jävla rolig. Så sa han att jag hade 50, fast inte nu.. vet inte vad han snackar om!
Väl hemma var det bara att byta om och bli avlöst av Kimberly.
Kickboxning, hem och tvätta min bil, erbjöd att tvätta mikes med, så det gjorde jag.
Efter det åkte jag och handlade, fanns inte saker hemma som jag behövde så fick pengar å fixade det.

Busy day, typ! Härligt liv, det funkar!

Får se vad som händer imorgon, tror 4 polare till Parkie kommer över vid 12.10..
Squirtguns n water balloons!?

Klart slut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förlåt vännen, är superdålig på att kommentera! Skall bli bättre, promise. "Hann köra 3 maskiner tvätt". Du är mer husmor än jag någonsin kommer bli tror jag. Kom hit istället och au-pair-a!! Du får betalt. Möjligtvis varje halvår.

2011-06-01 @ 07:00:08
URL: http://tuvasmammajessica.blogspot.com
Postat av: Anonym

Det var roligt med update! Följer dig via fb och kollar in bloggen om det är update! Du skriver och beskriver dina dagar där så bra! You know your mam is proud of you! To go far away and say hey here I stay, be back some day! Good ! Se mor övar engelskan tills vi ska till Malin i England. Då får du bli min PT! Have à nice time until your father and B-M arrive! xx Ma

2011-06-01 @ 08:16:52
URL: http://Mamma Bettan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0