America is different, but more drama..

Really?! Why is there more drama!?!??!!!

En kvinna frågade mig detta idag vid poolen då parker hade simlektion. Hon bevisade sin poäng rätt bra, då hon verkligen blev sur för jag sa att dom var mera dramatiska och "lägger näsan i blöt" i alla andras privatliv. haha

Idag fyllde michael 47. Familjen åkte till Winking Lizzard Tavern I peninsula. Fint ställe, dit åker jag gärna igen!


Winking lizzard Tavern

Michael tog en Guiness och jag tog en Seasonal Handle, GÖTT!

Winking lizzard i egen person...

Vi är ju i usa, men var osäker.. så bäst vi sätter upp lite flaggor, detta var 3 st av.. 16?

Dom har vatten i usa, med.. ville bara försäkra er!

Ett gammalt tåg med, tror man kunde åka runt med det nere i dalen.. 

Next, inta horisontalt läge i sängen!

Klart slut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha. Underhållande läsning. Ödlan var dock fett otäck.

2011-06-15 @ 04:07:25
URL: http://tuvasmammajessica.blogspot.com
Postat av: Anonym

Så härligt det verkar på alla sätt och vis. Men stödda dig inte med okänt folk, damer i det andra landet kanske kan bli mycket irriterade på dig....take care. Det är inte som hemma. Men Lizzardplejset verkade juste. The big lizzard såg cool ut, ungefär som när man i Göteborg hade en krokodil på sjöfartsmuseet förr. Han fanns inte kvar när vi var där, minns du att du varit där du jag Adam. xx mamma

2011-06-15 @ 22:16:24
URL: http://mamma Bettan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0