Long time no seen!

Nu har jag inte uppdaterat på några dagar, har inte riktigt orkat!

Så...
Denna veckan har jag kollat upp med ett college och ska dit 13 januari, kommande torsdag.
Blir att ta tag i körkortet här med, skönt att ha innan Las Vegas som ID.

I tisdags var jag och bowlade.
I onsdagskväll var jag i Akron och fikade.
Torsdag tog jag det lugnt och såg på film.
Igår kväll efter jobbet åkte jag till Wadsworth, vid Akron.
Käkade middag hos Ellen, en amerikansk polare till en au pair kompis till mig.
Efter middagen åkte vi in till Akron downtown och tog det lugnt på en Hookah bar, skön kväll.

Om 30 minuter är det kickboxning, skööööööööööönt!

Ikväll vet jag inte vad som händer, återstår att se.

Imorgon ska jag jobba mellan 16.00-20.00, ska åka med duncan till skidbacken när cooper har sin skidskola, blir väl väldigt passivt jobb.

Tillsvidare,

Klart slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0