Fira 21 år, kommer att bli roligt

jobbat på som vanligt under senaste tiden. går i skolan. Allting går bra!
Fyllde 21, 24 januari, tog det lugnt.

Life's good.

Om 4 timmar sticker jag till flygplatsen, om 6½ timme cirkus lyfter planet mot chicago.
1.20 väntetid, sedan lyfter plan nr 2 mot las vegas! Mmmmmmmbop!
Igår natt spelade jag och michael 21, han lärde mig det. Var kul!
Så måste spela lite i vegas det e klart.

Nu ska jag jobba min 4 timmar idag och semi packa.

Jag landar i vegas runt 07.50 svensk tid, beräknat att vara på hotellet 08.30 om allting går som det ska, har ju en storm som är på väg in öster ifrån, men ska inte påverka chicago, hoppas jag (7 timmar väster ifrån hudson med bil)

Lägger upp bilder från planet och bilfärden till hotellet samt hotell rummet imorgon bitti för er hemma!
Kommer ju uppenbarligen har internet så, skype är givet för de som vill prata vid 08-09 hemma!

Klart slut.


Kommentarer
Postat av: Emmie

Åh, fan vad avund man blir! Ha det så kul nu! :DD

2011-01-27 @ 23:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0