1 månad och 1 dag.

Jao, om 1 månad och 1 dag hoppar jag på planet mot chicago för att sedan ta amtrak, california zephyr till emmeryville CA. (san fransisco)
Den 2'a september är min sista jobb dag!

Parker var ju rätt skön i förrgår!
Vi satt å spelade spel, så sa han
"hey dude I know I haven't said this before. But I love u man!".
hahaha, gissar på att man var lite uppskattad då iaf! 
Bara 5 arbetsveckor kvar så dom börjar väl komma på att jag försvinner snart.

förövrigt så börjar jag leta ny familj den 9'e augusti. Ska bli kul!

Klart slut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du, jag kan tro att du kommer att vara saknad! Vi saknar ju dig:) Självklart kommer Parker att sakna dig. Som utbildad i utvecklingspsykologi kan jag säga att P kommer att få en separationskris. Han kanske kommer att vara lite störig mot dig nu eftersom han gillar dig men vet att han kommer att skiljas från dig! Men han får väl komma till Sverige!!:)

2011-08-03 @ 18:29:56
URL: http://Mamma Bettan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0