The D-Day!

12 månader blev 6 månader, 6 månader blev 3 månader, 3 månader blev 2 månader, 2 månader blev 1 månad.
Om cirkus 12 timmar lyfter planet ifrån landvetter mot München. 1520 lyfter planet ifrån München mot Newark!
Det är beräknat att vi ska vara i NYC vid 1820 lokaltid (00.20) i Sverige. Väl framme i NYC ska vi åka mot New Jersey där vi ska bo på hilton hotell i 3 dagar och 4 nätter.

Time of our lives, eh!? Bara ut och fånga dagen säger jag!

På torsdag flyger jag ifrån Newark mot Cleveland, för att bli uppmött av min awesome host family, ser fram emot detta grymt mycket!

So this is it.. Grab the bull by the horns and start living!

Just det, Idag gick jag å klippte mig! Det var lite "Gran Torino" över det hela. För er som inte sett den.. Huvudpersonen klipper sig och gör sig fin en sista gång för att gå ut på ett självmordsuppdrag.
Så nu är jag fin, om planet skulle krascha. Jag gör det med stil i alla fall!
Hahaha, hoppas mor tar detta med en nypa salt ;)

Tack för avskedsmiddagen igår alla och även tack "badjävlarna 2010" från sommarland! :D


Drar en lägesrapport imorgon natt, då i NYC, för att alla hemma ska veta att det gick bra!

Klart slut.

Kommentarer
Postat av: elisabeth.carlbo

Väntar på lägesrapport!!

2010-09-13 @ 22:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0