Måndag!

myes.. Idag var det tänkt att kolla runt i lite affärer å dra till downtown och chilla, meeen hepp det regnade å var bara 12 grader, så sov till halv 11 istället! Städerskan var här och röjde idag, så fanns inte så mycket och göra.
P kom hem vid 1215, han ville bara ha lite cheerios å en klementin till lunch och såklart vanilj mjölk!

D kom hem vid 1515 och då hjälpte jag honom med hans historia prov och matte läxa.
runt 4 stack jag och hämtade C ifrån hans trumlektion, hem asap och sedan skjussa D till hans vän. Han skulle äta middag där och sedan på en kvällskola. P & C fick lite snacks nu innan kimberly kom hem, så snart blir det käk! 

Det var förövrigt första gången jag körde själv, var inte så jävla jobbigt som det verkade när det väl kom till kritan.

Ikväll ska jag kanske ut med några andra au pairer å chilla på starbucks eller så, vet ej ännu. Får se hur det går!

Så update kommer senare!

Klart slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0