Lördags chill med Dr. Death och en bokstavligt talat "chilligare" söndag!

Idag har jag chillat.. sov till 12 tiden, käkade frukost, gick ner till rummet och slog på tvn och kollade på "drag me to hell" den sög. efter den gick jag ut å sprang en halvtimme, det var gött, men var bara 14 grader idag så var för kallt med bara tshirt! P & C hade söndags skola. Michael hämtade upp P & C från skolan och köpte även med sig kina mat hem.

Efter det fixade vi med bensin till alla bilarna, å fick jump starta min bil, vi vet ej varför. Både min och kimberlys bil dog samtidigt i garaget, skit skumt, dock gick hennes igång efter 30 min.. haha, elin?!? ;)
Efter det stack jag och michael ut och körde runt i hudson, för imorgon ska jag köra själv, vilket är lite knepigt på vissa ställen å nya regler.. Men det är bara att bära eller brista som pappa brukar säga! Kan ju inte vara värre än att jag dör, så vafan!

Just det, vi var även å tankade lite extra.. Gissa vad jag hittade på macken, jo snus! Så då kände man sig ju nästan hemma. Köpte även mountain dew, så nu är man vaken säg, tack Friberg.

Träffade även grabbarnas morfar igår. Var jävligt intressant att lyssna när kimberly berättade om honom, intressant snubbe! Han jobbar inom rättspsykiatrin för att fastställa hurvida en mördare mentalt mådde då han begick ett brott. Morfar'n gick under smeknamet Dr. Death. Helt okej säger jag!

I lördags gjorde jag ungefär 200 köttbullar, för var även på en "au pair get together" så alla au pairer skulle ta med mat ifrån respektive land. Var nice, var lite mycket östrogen där dock, jag var ensam kille, ELLER? lol!

Jag väntar på en rabattcheck till en affär, så jag äntligen kan ta och köpa min nya kamera. Har ingen, förutom i mobil telefonen jag fick av familjen.. men har ingen sladd att koppla in till datorn dock, Elin?!? :D
Så när jag väl köpt min kamera kommer ni inte vilja läsa min blogg längre, ni kommer få ont i ögonen av alla bilder jag ska ta och lägga upp! 

Btw, vi var och fiskade i fredags, det var då 34 grader på kvällen, nice. Iaf hade dom kattfisk och turtles i en liten jävla sjö, på kanske 300 m^2, vilket inte är stort.. rätt tufft, grabbarna hade slängt en "kvist" i vattnet så kom det turtles å satte sig på den, lite ninja allt!

Så sorry för att jag varit så dålig på att uppdatera bloggen, ska försöka varje dag numera!
Så förlåt Tuva för att jag är en dålig farbror, men du är trottsallt bara 3 månader och 6 dagar och är inte så jäkla kaxig på läsfronten! =)

Klart slut.

Kommentarer
Postat av: Friberg

Bra där jakob! tack lr vad du nu mena :P hoppas du har druckit mountain dew så du vet hur god den är!

2010-09-27 @ 11:28:15
Postat av: tuva carlbo

Jag kan visst läsa! Eller stirra på texten du skriver som mamma

kollar varje dag iaf :) saknar dig! Kram tuva

2010-09-29 @ 15:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0