Sunday & starbucks.

Gick upp vid 9 tiden, köttade på med gröt och bananer som vanligt :> vid 10 tiden åkte jag, michael, P & C till deras söndags skola. Efter det stack jag och michael till starbucks och tog en kaffe å satt och snackade om lite allt möjligt. T.ex. att iPhone 4 G är 700-800 dollar billigare i usa, which is nice!

Vi var även vid något köpcenter så vi gick och köpte mig en plånbok, kostade egentligen $30, men fick den för $10 på sale, vilket är 70 kronor ungefär. Jag skulle gissat på om jag köpt den plånboken i Sverige hade den legat på 450-600 kr.. Life's guuuuud.

Jag har även inlett operation: Going to Vegas once I turn 21!
Fyller ju 21, vilket betyder krogen, köpa alkohol osv i usa, den 24 jan '11.
Så den 28 jan - 30 jan sticker jag, antagligen en au pair polare terese som jag mötte på orientation i NYC dit med 2 polare! Min host dad har en andelslägenhet i Vegas så, NP! Bara att fixa flygresan, fylla 21 och spara lite cash, and we're set!

Ikväll ska jag nog in till Cleveland igen käka ute med några polare. Tar det som det kommer! Men om det inte blir så, så blir det att kolla på G.I Jane ikväll! Men som far säger, Om "OM" hade existerade hade drottningen varit kung, right.

Klart slut.

Kommentarer
Postat av: tess

vi får verkligen se till att ordna vegas nu!! kommer bli såå jävla grymt!

2010-10-04 @ 08:30:38
URL: http://mywayofliving.devote.se
Postat av: Jake

Det är givet! :D drömmen man har av att fira 21 iaf =)

2010-10-04 @ 16:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0