Soc, chill, pool.

Drog iväg till Akron vid 10 tiden, var framme runt halv 11. Körde dit utan gps, kändes stabilt!
Fick vänta i cirkus en kvart. Sedan fram till disken visa lite papper, hjälpa dom stava till alla svenska namn haha..
Stack där ifrån vid  11 ungefär.. Så jag han hem och chilla innan P kom hem!
Vi spelade lite fotboll och basket innan lunch. Hans lunch var en pancake sandwich.
Bestående av 2xpancakes. Galet mycket nutella och floursocker på nutellan. så hade man en pancake som botten och en som topp..
Vi kollade på Cloudy with a chance of Meatballs idag igen! Känner på mig att innan året är slut så kan jag alla repliker! D kom hem med sina polare och övade med sitt band, dom ska spela på en halloween fest vi ska ha här.
Sen kom C hem och spelade dator..
Så det var en chill dag!

Nu väntar jag på att Michael ska komma hem, se om vi fått något discount brev än.. Om inte så får jag väl vänta en vecka till.. Vi ska nog dock iväg å handla sen, det är kul, mycket att se.

JUST DET. Idag såg jag min första officiella abnormt stor tjockis. Han hade en käpp med 4 tennisbollar på i ena handen, och i andra en käpp med syrgastub på som han andades ur för han var så fet samt en person som hjälpte honom hålla balansen, det var på domstolen i Akron. Rena zoo'et. Glömde ta kort ://

Ikväll bär det av till solon, tror jag det hette.. skulle dit på ett poolparty ju. det kommer att bli intressant!

Klart slut, tillsvidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0