Score!!

Idag provade jag kameran lite! Jag vet att kvalitén suger på denna bilden. Det är endast för att skalan på bilden ska fungera med bloggen, orkar inte ändra om, än. Men detta var en ganska så cool inställning att fota med iaf!

Så imorses stack jag ut och tog lite kort, det var fint höst väder. Omkring 20 grader varmt!

Orkar inte skriva så mycket idag, så får mest bli lite bilder på huset.. sett från gatan å baksidan..

Gatan jag bor på.
Typiska brevlådor..

My house + 2 doggies!
Lite närmare...

Huset sett ifrån gatan.

Maggie & luna, luna är så fet så hon inte kan sitta normalt! 
Hösten börjar komma här med.
Typisk brandpost, eller vad det heter..

Huset sett från baksidan, vet att solen lyser i linsen, glömde hålla för.. men vafan 1st time!
Schysst vinkel ifrån altanen.
Snygga färger på baksidan, ser ni att ingen har staket?!?!

motljus.

Min host moms car till vänster, min till höger. Kolla hennes registreringsnummer! ;>
Jag lever tydligen fortfarande! 

Sitter och kollar på Bolt med P nu, D kommer om 10 min.
Kimberly & michael åkte till sjukhuset för 1 timme sedan, kimberly mådde ej bra. Risk för att hon måste stanna över natten på sjukhuset, så hoppas att hon inte behöver det å hon snart blir frisk, så grabbarna inte behöver dras med mig 24/7 =) haha..
Hepphapphepp, hoppas bilderna duger för dagen. Kanske kommer lite mera ikväll ifrån inuti själva huset, får se!

Klart slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0