Så gick jag ner till stan

Vaknade vid 8, drog mig fram tills 10 tiden i sängen och såg på film.
Vid 10.30 tog jag kamera och traskade in till down town!

Jag gick först till biblioteket, sedan till carribou coffee house, sedan vidare mot road 91 vilken är "main street" I Hudson. Längst med main street låg deras kända klocktorn, dave's cosmic subs samt en cupcake affär!

Jag kom hem precis i tid för att plocka upp p från bussen. Kimberly är hemma idag p.g.a sjukhus besöket igår, men hon mår bättre nu, som tur är =)

Right, här kommer lite oredigerade bilder, lika bra ni blir vana vid det, för tar för lång tid annars!



Under en bro på prospect road.

Det är här alla skolbussar "sover" =)

En del av biblioteket, en trappa upp.

Resturangen, One red door, right? eller 2..?

3 meters gitarr!

I centrums center fanns det något slaggs, chill ställe...

Ja.. här har ni bild av tornet!

Cupcakes, what more is there to say?

Halloween stylat hus.

Mitt rum, sett ifrån trappan. TYP..

Nu ska jag kicka boll med grabbarna, laters!

Klart slut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hello, det är kul att se dina bilder. Nice. Ha det så bra i dag också!! xx

2010-10-09 @ 02:00:57
URL: http://elisabeth.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0