Måndag, tvättdag..

Right. Frukost, dusch, tvätta och sedan vänta på att parker kommer hem så man kan fixa käk till honom och sätta på en film åt honom..

Igår flyttade en au pair polare lite närmare Hudson, ifrån Westlake till Akron. Så ikväll ska jag ut å ta en kaffe med henne.

Tänkte ta med parker till asian sun i eftermiddag med, ett kampsports ställe. Ska skriva upp honom på att ta tae kwon do klasser. Jag ska även börja träna där, blir cage fitness, kettle bell, kick-/thaiboxning samt street fight. Kommer bli skönt att börja träna igen.

aaaight, nu ska jag tvätta lite mera.. Later

klart slut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej jakob.

äntligen har jag kommit mig ner i källaren och kollat upp dig. varför jag skriver bars med små bokstäver beror på att jag opererade min högra axel den 9 september, så jag är väldigt handikappad och det har gjort jävligt ont.

jag hoppas att du trivs med din nya situation.jag läste att du tvättar och lagar mat och roar dig kungligt.vad bra att du har funnit vänner som du kan umgås med.är familjen trevlig?

mamma hjälpte mig igår via datan att beställa tågbiljett till mig, för jag ska åka ner till henne den 18 november. du vet att jag är helt rudis på data så jag hoppas att det här kommer fram. kram från solveig

2010-10-05 @ 13:51:57
URL: http://[email protected]
Postat av: Jake

Hej solveig!

Ajdå, det låter ju inget vidare hörru..

Haha japp, lever livet! Fått ett fint smeknamn av min värdfamilj här, romeo.. Hårda tider att vara ensam kill au pair. Det kan du säkert föreställa dig ;)

Familjen är supertrevlig, öppen och välkomnande!

Där ser man, ni får ta det lugnt med dansbands musiken då!

Ja då, var ju inga problem! Ha det gött sollan!

2010-10-05 @ 16:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0