En tripp till Best buy = en kamera rikare

Jag gick upp vid 9, snackade lite med Kimberly om hur dagen skulle gå till. Hon kom hem sent så skulle laga lite käk åt familjen. Stack iväg vid 11 till Macedonia och in på bestbuy.
Det blev en Nikon D5000, med standard objektiv som var VR på samt 55-200 mm med VR i.
Köpte även en kamera väska med axelrem, som man kan plocka ur väggarna i, så jag kan även lägga ner min laptop tillsammans med kameran. Tyckte det verkade bra! Sedan blev det 2x8 gb extreme memory card, fina fesk'en!

Vid 2 åkte jag och hämta D och hans 2 kompisar, vid 3 hämtade jag P hos hans vän där han varit på lunch och lekt.

Efter jobbet läste jag lite i manualen till kameran, en hel del att lära sig..


Operations Central
This is where the shit happends.

wall of epicness
Skate boarden jag fick på väggen av grabbarna och en schysst tavla.

mhm!
Laptop, tv, datorbord och min griffeltavla i gitarr form på väggen.


Yes, jag lever!

Kommentarer
Postat av: Sara

Najs ^^,

2010-10-07 @ 13:06:07
Postat av: Anonym

Hej Jakob

Vilka vackra bilder Du har tagit. Du verkar bo ganska fint tycker jag. Nu kan jag skriva lite bättre när jag har tagit av mittellan. Jag tränar duktigt nu så det ska nog gå bra med armen. Jag såg att det börjar bli höst hos er också. I morse kl7.30 när jag tog min promenad så var det 0,6 grader ute. Det var friskt och skönt. Du verkar ha det bra där borta. Längtar Du inte hem. När börjar Du att plugga? Visst skulle Du plugga psykologi eller? Hur är det med brudarna då? Finns det något snyggt? Var rädd om dig. Kram Solveig.

2010-10-11 @ 17:48:03
Postat av: Jake

Man tackar! jo det är jätte fint här! haha, det låter bra. Jo det börjar bli höst, oj det var kallt! igår och i förrgår hade vi cirka 30 grader. Yes, har det skit bra. Nej inte ett dugg =) Jag börjar dessvärre plugga i januari, blir dubbelt tempo, men ska nog gå bra.. Det blir nog psykologi, men får se lite vad för kurser jag blir erbjuden. Haha, klart det finns ngt snyggt.. Det ska jag vara, du med!

2010-10-12 @ 04:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0