BMBW

Nu har jag inte uppdaterat på ett tag, varit för lat av mig =)

I fredags gjorde jag ingenting, iaf inte vad jag kommer ihåg..

I torsdags var jag och bowlade med lite tyska au pairer.

Å nu till helgen!

Lördag: hade jag lite baby sitting åt D, C, P och deras kompis. Vi såg på cast away, käkade mac&cheese och tog det lugnt.

Söndag (idag): sov till 12, vid 1 stack jag, michael och duncan till peninsula och köpte liftkort, snowboard, boots, bindingar och snowboard-glasögon! Sweeet, kalaset gick på $740, för 2 veckor sedan köpte jag en kamera för $1100, inga pröblem. Bara leva på luft & vatten nu fram till cayman island, västindien, i december =) Eller kanske inhandla vinterkläder e smart.. :)

Förövrigt tränar jag kickboxning och TRX nu, om en månad eller två så startar jag med maui thai & mma. Life's guuuud!


Das board!

Med lite skor i

undersidan

nya skor

Nya goggles, med flöt på samt jag i reflekton, så jävla sköna!

Hepp off for some happy adventures :> (sätta ihop duncans bräda)

Klart slut.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Såå himla fin! (inte alls avis...)

2010-10-18 @ 04:38:30
URL: http://lisahammarang.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så nice det verkar. Schysst bräda. Mina första slalomskidor var också Rossignol. Blå, röd och vita med en tupp som logga. Jag var mycket lycklig så som du skriver guuuud...ha det nice...

2010-10-18 @ 21:49:50
URL: http://mamma Bettan
Postat av: yona-j

ägbräda

2010-11-09 @ 01:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0